تبلیغات

وقتی مسافری وارد شهری رزرو هتل می شود و درهتلی سکونت اختیار می کند سؤالاتی به شرح زیر را پیش رو خواهدداشت : نحوه آشنائی با اماکن متبرکه ، موزه ها، ییلاقها، آثار تاریخی، پارکها وگردشگاهها،کتابخانه های مهم و غیره نحوه دریافت اطلاعات لازم در مورد نشانی، فاصله و وسیله ایاب و ذهاب جهت بازدید از محلهای مذکور فاصله هتل تا فرودگاه و یا ایستگاه راه آهن و زمان لازم برای ایاب و ذهاب به چه طریقی می توان برای گردش در شهر رزرو هتل یا رفتن به جاهای دیدنی اتومبیل کرایه کرد طرز کار و استفاده از دستگاه تهویه مطبوع برق هتل چند ولت است ؟ طرز کار کلید های تهویه چگونه است ؟ ساعت کار رستوران و سایر قسمتهای رزرو هتل (به طور دقیق) امانت را به کجا رزرو هتل باید سپرد و رسید گرفت ؟ آب دستشویی، آشامیدنی است یا خیر ؟ ساعت تخلیه اتاق یا (Check out) چه موقعی است ؟ پیشخدمت را به چه وسیله می توان احضار کرد (تلفن یا زنگ )؟ در صورتی که اتاق تلویزیون دارد چه ساعتی برنامه خواهد داشت ؟ زمان لازم برای شستشوی لباسهای کثیف و برگردانیدن مجدد آنها چقدر است ؟ آیا ورود رزرو هتل سگ و یا سایر حیوانات خانگی به هتل ممنوع است ؟ در چه بخش هائی از رزرو هتل ورود کودکان ممنوع می باشد ؟ آیا می توان غذا و یا نوشیدنی را از بیرون به داخل اتاق ها برد ؟ معمولاً در هتل ها کلیه اطلاعات عمومی مربوط به شهر و حتی کشور مقصد ، راهنمای هتل و . . . در پوشه میهمان یا در دفترچه یا جزوه یا مجموعه ای تهیه و چاپ گردیده و دراتاق مسافران گذاشته شده است تا به پرسشهای انفرادی و تضییع وقت نیاز نباشد . در بدو ورود به هتل نسبت به دریافت کارت ویزیت هتل اقدام نمائید رزرو هتل تا در موارد خاص نظیر بیماری ، تصادف ، گم شدن و . . با ارائه آن به پلیس یا هر شخص دیگری که قصد کمک به شمارا دارد بدون نیاز به دانستن زبان خارجی به هتل انتقال یابید .

 

+ نوشته شده توسط Chapmarkaztraket در یکشنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۶:۵۸ بعد از ظهر، بدون بازدید ، بدون دیدگاه
برچسب‌ها: رزرو هتل، هتل
هیچ نظری برای این نوشته وجود ندارد، شما اولین نظر را بنویسید ...
 captcha