تبلیغات

در این مرحله ذهنیات یک طراح بر روی تراکت بستر مورد نظر منتقل شده و در بعضی موارد  آخرین مرحله از زنجیره عملیات چاپ بشمار میرود. یک طراح به اندازه آشنایی اش از دستگاه و فرآیند چاپ  میاواند کارهایش را سفارشی تر  مقرون بصرفه تر و یا سریعتر کارت ویزیت به چاپ برساند. یک ناظر چاپ اصولا اگر در این مرحله ضعف داشته باشدشاید اصلا نتواند کارت ویزیت سفارش بگیرد. چون مشتری برای همین او را استخدام کرده تا کارهایش را بدون عیب و نقص و یا هزینه های اضافی به چاپ برساند. یک کارگر چاپچی هم که اگر از دستگاهی که با آن کار میکند چیزی نداند تراکت  وضع و حالش معلوم است.عملیات برای تولید بسیاری از کارت ویزیت محصولات چاپی  در مرحله چاپ تمام نمی شوند.به فرایندها و تخصصهای متعدد دیگری پس از چاپ احتیاج است  تا مثلا یک جعبه محصول و یا یک ساک دستی تبلیغاتی آماده برای استفاده شوند.مراحلی مانند روکش (انواع ورنی و سلفون) تیغ زنی  برجسته کاری و طلاکوب  قالب سازی  ترموگرافی  جعبه کارت ویزیت چسبانی  فنرکشی صحافی و... همگی بعد از مرحله چاپ انجام میشوند تراکت.بسته به شغل شما  ممکن است با یکی یا چند تا از این صنوف ارتباط پیدا کنید.

 جواب واقعی برای کسی که میخواهد وارد این صنعت بشود این است که باید مجموعه ای از دوره های تئوری و عملی را طی نماید تا درنهایت بتواند بر کار خود مسلط کارت ویزیت باشد.نکته جالب هم در این صنف و هم در سایر مشاغل این است که هیچ انسانی تراکت در هیچ تخصصی نمیتواند ادعا نماید که به انتهای راه رسیده و از همه ریزه کاریها باخبر است . در هر زمینه تنها افرادی زنده و پویا هستند که هرلحظه خود را برای یادگیری نکات جدید آماده نگهدارند و برنده مسابقه کسی است که بیشتر در موارد موشکافی نموده و تراکت بدنبال بدست آوردن پاسخ سئوالاتش باشد.

 

+ نوشته شده توسط Chapmarkaztraket در شنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱:۵۳ قبل از ظهر، بدون بازدید ، بدون دیدگاه
برچسب‌ها: کارت ویزیت، تراکت
هیچ نظری برای این نوشته وجود ندارد، شما اولین نظر را بنویسید ...
 captcha